Thursday, May 13, 2010

serba sikit tentang diriku









Nama: Raja Intan Binti Raja Khairl Anwar

Tarikh Lahir: 30 November 1985

Umur:25 Tahun

Pendidikan:Ijazah Sarjana Muda Perakaunan

Pekerjaan: KWSP






Itu lah nama penuh ku, tapi aku lebih selesa kalau orang memanggil aku ayong. Aku dilahirkan di Morocco. Berdarah akcukan melayu dan arab. Ibuku seorang wanita arab manakala ayah ku pula berdarah melayu. Mereka bertemu semasa ayah ku berkhidmat di morocco sebagai perunding.

Aku mula berpindah ke Malaysia sewaktu umur ku 8 Tahun, selepas ibuku meninggal dunia. Sekarang ni aku hanya ada ayah dan kakak ku sahaja. Raja nurfairus binti raja khairil anwar, itu lah nama kakak kesayangan ku.

Aku mempunyai hobi yang memerlukan belanja yang agak besar, aku gemar melancong sama ada di dalam negeri atau pun diluar. Antara negara yang telah aku lawati ialah jepun, korea, singapura dan indonesia. Aku berharap agar suatu hari nanti aku dapat berjalan mengelilingi dunia, itu lah impian ku.

2 comments:

  1. hi ayong..
    patut la ayong ni takde muke melayu jawa cam sy dan org2 mesia lain.
    hmm impian ayong tu mesti bole punye...work for it
    fb : nije salam

    ReplyDelete
  2. hai... yeke tak de rupa orang malaysia, ayong tengok ada jek. thanks nije, doa-doakan ayong dapat capai impian ayong k...

    ReplyDelete